پیشنهاد فیلم برای روز اول پاییز: «خانه‌‌ای روی برکه» 
پیشنهاد فیلم برای روز اول پاییز: «خانه‌‌ای روی برکه» 

پیشنهاد فیلم برای روز اول پاییز: «خانه‌‌ای روی برکه» 

کم خبر/ پاییز فصل عاشقانه‌‌هاست، حال و هوای پاییز حتی قبل از آن‌‌که برگ‌‌ها زرد شوند و بریزند خاص و احساسی است. پاییز بدجوری یقه قلب آدم را می‌‌گیرد، غروب پاییز انگار چیزی کم است، به‌‌خصوص اولین روزش که هوا زودتر هم تاریک می‌‌شود. یک پیشنهاد رمانتیک و خاص برای اول روز پاییز داریم، چای یا قهوه را آماده کنید، کمی بیسکوئیت دم دست بگذارید و آماده تماشای یکی از خاص‌‌ترین و با احساس‌‌ترین فیلم‌‌های هالیوود شوید یعنی «خانه‌‌ای روی آب».

عشقی که زمان نمی‌‌شناسد

عشق جریانی سیال از احساسات پاک است که می‌‌تواند زمان را بشکند. این مفهوم را وقتی می‌‌فهمیم که شانه‌‌های یک پدربزرگ یا مادربزرگ در فراغ همسرش می‌‌لرزد. فیلم «خانه‌‌ای روی برکه» محصول 2006 و با بازی کیانو ریوز و ساندرا بولاک عشق فراتر از زمان را به‌‌شکل متفاوتی طرح می‌‌کند. کیت بعد از اثاث کشی نامه‌‌ای داخل صندوق پست خانه می‌‌گذارد و از مستاجر بعدی می‌‌خواهد تا نامه‌‌هایش را به آدرس جدیدش بفرستد. مستاجر جدید پاسخ مکتوبی به کیت می‌‌دهد و این ارتباط منجر به شکل‌‌گیری احساس عاطفی بین آن‌‌ها می‌‌شود. اما به‌‌زودی می‌‌فهمند در یک زمان زندگی نمی‌‌کنند... (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم با ایده‌‌ای فانتزی زمینه را برای طرح یک قصه لطیف و رمانتیک فراهم می‌‌کند. ترکیب زوج بازیگر فیلم بسیار دوست‌‌داشتنی هستند و چالشی که پیش‌‌روی آن‌‌هاست چنان دشوار و خاص است که مخاطب را برای پیگیری داستان همراه می‌‌کند. یک عاشقانه خوب، هرچند که از تولیدش چند سالی گذشته باشد اما همیشه تازه و حال‌‌خوب کن است. پس به‌‌لینک زیر بروید و از تماشای این فیلم لذت ببرید.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر کم خبرتان را به روز کنید.  نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «کم خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» کم خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

سفر جادویی به‌سرزمین شانس 1401/05/23 - 21:30

با داداشت فیلم ببین: سفر جاده‌‌ای بامزه داداشی‌‌ها 1401/05/22 - 21:00

بزرگ‌ترین عملیات نجات به‌‌روایت ران هاوارد 1401/05/26 - 22:00

همچنین ببینید

توصیه مهم نوبخت به مرددین برای رأی دادن /عارف هشدار داد: جریانی در کشور داریم که حقیقتا اعتقاد به رأی ندارد

توصیه مهم نوبخت به مرددین برای رأی دادن /عارف هشدار داد: جریانی در کشور داریم که حقیقتا اعتقاد به رأی ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: ان شاءالله امروز هموطنان به میدان بیایند؛ با این قول و قرار که به مطالبات آنها رسیدگی می‌شود و فضای کشور را به سمت همدلی و همبستگی بیشتری خواهیم برد.